Wednesday, May 30, 2007

Ordet

Nu er det jo såen, at jeg sidder og skriver speciale med Paven.
Og den er rigtig sød, den pave, men også meget, meget ... hmmmm ... jeg tror ordet er ... retskriftende.

Kære pave - du skal vide, at jeg støtter op omkring dig og din tro på bogen. Godt nok er den skrevet af en masse sure gamle mænd og Kirsten Rask, og ikke af Gud, men sådan er det jo med religiøse skrifter.

"I begyndelsen var ordet, og ordet var hos Kirsten Rask, og ordet var Kirsten Rask".

Nu går jeg sgu ud og spiser en bollebøf:-)

7 comments:

Nærmest Løkkelig said...

You take that back! Jeg er ikke Kirsten Rask (eller Kristen Rask eller en rask kristen). Jeg har intet mod engelske låneord eller sproglig udvikling og kreativitet. Men jeg kan ikke BAKKE op OM doven sprogbrug. Især ikke fra folk, der snart bliver cand. smag i det der dansk.

Jakob said...

Hø:-)

Nej, du er ikke Kirsten Rask (hvilket ville være meget uhyggeligt pludseligt at opdage)Men du ER forfatteren til "Skriv det og dø!"



Aha!!!!

Nærmest Løkkelig said...

Det er rigtigt, så jeg ville sove med øjet på klem, hvis jeg var dig. Det er jo ikke for ingenting, at jeg er kendt som nazipaven.

Nærmest Løkkelig said...

Det er rigtigt, så jeg ville sove med øjet på klem, hvis jeg var dig. Det er jo ikke for ingenting, at jeg er kendt som nazipaven.

Nærmest Løkkelig said...

Hvorfor blokerer du min kommentar?

Nærmest Løkkelig said...

Censur!!!

Jakob said...

Jeg var kommet til at trykke på en knap, jeg ikke skulle have trykket på, men kom til at trykke på alligevel. Undskyld pave - 100 ave Mariaer til mig...